Trend alert! De spraakgestuurde smart kiosk komt eraan..

tecno-activada-por-voz-portada

Het digitale tijdperk grijpt de fastfoodindustrie aan en daar is geen beter bewijs voor dan slimme kiosken. Hoewel deze al jaren bestaan, hebben ze geen spraakherkenning gehad, maar dankzij de nieuwe technologietrend vermenigvuldigen deze kiosken zich in een ongelofelijk tempo.

Het bestellen van fastfood is nog nooit zo eenvoudig geweest. Vandaag hoeft u alleen nog maar uw bestelling te plaatsen en het digitale systeem zorgt voor alles. Bovendien, als u een frequente klant bent, zal het uw voorkeuren reserveren om toekomstige bezoeken gemakkelijker te maken door alleen uw stem te horen. Geweldig, hè?

Wil je meer weten? Heel goed, op MonousoWe leggen graag de voordelen van deze fastfoodtrend uit, vooral voor ondernemers. Blijf lezen!

Waarom zou u een slimme kiosk gebruiken in uw bedrijf?

Het gebruik van een slimme kiosk brengt een aanzienlijke initiële uitgave met zich mee, maar u zult merken dat het een grote investering is voor uw bedrijf.

Dankzij de technologische vooruitgang kunt u een eindeloze reeks opties vinden om uw service 100% te verbeteren. Sommigen vertrouwen op de cloud om gepersonaliseerde geschiedenissen te creëren, terwijl anderen ervoor kiezen om de wereldwijde consumententrends te volgen; spraakherkenning is echter al een must-have dynamiek aan het worden.

De realiteit is dit: de slimme kiosk kan de snelheid van uw dienst activeren. Zo kunt u de levering van bestellingen optimaliseren tot het maximum en uw aantal klanten vermenigvuldigen in minder dan u denkt.

U vermindert ook het aantal medewerkers dat zich bezighoudt met de initiële zorg, wat zich vertaalt in nettowinst en besparingen voor uw bedrijf.

kiosco-inteligente-cuerpo

Dingen om te overwegen

Het is duidelijk hoe belangrijk de stemherkenningskiosk is voor elk bedrijf. Nu moeten we ons richten op wat er nodig is om het succesvol te maken in termen van klantenwerving en -behoud. Onthoud deze suggesties en uw kiosk zal uw inkomsten katapulteren:

  • Locatie: het is essentieel dat de intelligente kiosk zich bevindt in een ruimte met veel verkeer, en indien mogelijk met veel voertuigen. Anders zal het niet de aandacht trekken van potentiële kopers en zal het onopgemerkt blijven.
  • Ontwerp: de kiosk kan niet alleen de snelheid van uw dienst verbeteren, maar u ook betere reclame geven. Daarom moet u het belang van het model en de kleuren ervan benadrukken, zodat ze gesynchroniseerd zijn met uw specifieke merk.
  • Functies: Zoals we al hebben gezegd, is de intelligente kiosk niet beperkt tot spraakherkenning; daarom moet u zorgvuldig bestuderen welke nutsbedrijven meer geschikt zijn voor uw bedrijf en uw budget. Je moet ook de nieuwe trends in deze markt bijbenen.

Door de wereldwijde situatie zal de trend van slimme kiosken met spraakherkenning voor onbepaalde tijd blijven aanhouden. De fastfoodindustrie zal waarschijnlijk volledig getransformeerd worden naar de nieuwe slimme dynamiek, dus u moet uw bedrijf zo snel mogelijk upgraden om bij te blijven in het digitale tijdperk.

Een antwoord achterlaten

Uw e-mailadres zal niet worden gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

BASISINFORMATIE OVER GEGEVENSBESCHERMING

Doel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Rechten: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Ontvangers: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimatie: Consentimiento del interesado.

Verantwoordelijk: Envalia Group, S.L.

Aanvullende informatie: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Monouso Blog
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.