fbpx

Wat wordt er verkocht in een bar

que-se-vende-mas-en-un-bar

wil je weten welke producten het best verkopen in bars? Informatie is macht, dus als je weet wat het best verkoopt in een bar , kun je je verkoop stimuleren.

De in de bars verkochte produkten vormen een belangrijk verkooppunt in de bar en de sluiting ervan met COVID-19 is opgemerkt. Gelukkig is de normaliteit geleidelijk aan hersteld nu de verboden zijn opgeheven.

wat moet u doen om te beginnen verkopen wat gebruikers het meest consumeren? En in het proces, breng uw bedrijf naar het hoogste niveau van verkoop.

top 5 van in bars geconsumeerde producten

Een doeltreffende verkoopstrategie bestaat erin een verscheidenheid van artikelen op het menu te zetten om ervoor te zorgen dat de klanten aan hun wensen voldoen, tevreden vertrekken en terugkomen. Daarom moet u ervoor zorgen dat u de artikelen aanbiedt die het meest gevraagd worden door uw klanten, zodat u meer winst kunt maken in uw zaak.

Hieronder bespreken we elk van de best verkochte producten in een bar.

1. Bieren

Onder de te verkopen dranken bevinden zich bieren. Deze drank vertegenwoordigt, samen met koffie, het grootste percentage van de omzet van een bar. Daarom is het van essentieel belang om nieuwe en gevarieerde mogelijkheden van dit product aan uw aanbod toe te voegen.

cerveza-en-bar

Er is een breed scala aan biermerken op de markt en er zijn ook ambachtelijke bieren die een groot aantal aanhangers krijgen

Vandaar het belang van een ruime keuze aan blonde, zwarte, pils, pilsener, IPA-bieren… van verschillende merken en met verschillende alcoholpercentages, om de klanten niet teleur te stellen door hen te dwingen naar een andere bar te emigreren.

hoe kun je hun verkoop aan de bar stimuleren? Maak ze zichtbaar; zet bijvoorbeeld uw tapkranen in de kijker of versier de barplanken met het aanbod van ambachtelijk bier.

2. Andere alcoholische dranken

Na bieren is er een lijst van de meest verkochte alcoholische dranken in bars, zoals cider, wijnen en cocktails. De heerlijke smaken, felle kleuren en provocerende presentaties van cocktails maken deze dranken zeer winstgevend.

Daarom moet u in uw menu een verscheidenheid aan cocktails opnemen met originele presentaties, om ze onweerstaanbaar te maken voor de klanten.

3. Aperitieven

De meeste consumenten die bier, wijn of een andere drank drinken, doen dat gewoonlijk met een goede tapas of pinchos. Om die reden behoren voorgerechten, snacks of hapjes ook tot de meest verkochte producten in bars.

 pinchos-en-bar.

Daarom mogen producten zoals provocerende patatas bravas, boquerones, pinchos, frieten, kroketten, gedroogde vruchten, olijven, enz. nooit ontbreken in uw aanbod. Denk eraan dat een sleutelfactor voor succes hier is om alleen te werken met ingrediënten van topkwaliteit.

hoe kunt u uw verkoop stimuleren? Zorg ervoor dat uw vitrine altijd vol staat met verleidelijke opties, klaar voor uw klanten om ze moeiteloos aan te wijzen. Vergeet hen niet te herinneren aan wat er beschikbaar is: maak gebruik van het moment dat u hun drank serveert om de nieuwste pinchos aan te bevelen die zijn uitgebracht.

4. Koffie

Koffie is ook een van de meest gedronken producten aan de bar. Maar wees niet tevreden met het serveren van alleen de klassieke espresso, cappuccino, latte of americano. Het idee is om voorop te lopen en de grote verscheidenheid aan warme en koude dranken aan te bieden die met koffie worden bereid.

bar-de-cafe

Er zijn vele soorten koffiecocktails, die erg in trek zijn bij cafeïneliefhebbers, die de winstgevendheid van uw bar verhogen. U kunt uw menu dus diversifiëren met heerlijke koffies met een vleugje likeur, zoals rompope, amaretto, whiskycrème en andere.

5. Gearomatiseerde frisdranken

Hoewel in kleinere hoeveelheden dan de bovengenoemde producten, is er bij cafébezoekers ook vraag naar gearomatiseerde frisdranken. In feite gaan veel mensen een bar binnen in het gezelschap van vrienden, maar drinken geen alcohol en kiezen voor de frisdrank van hun keuze.

7 tips om productconsumptie in uw bar te stimuleren

Na de economische impact van COVID-19 op restaurantbedrijven, is het tijd om de verkoop te stimuleren en de omzetcijfers te verhogen. Om u te helpen dit doel met succes te bereiken, volgt hier een reeks aanbevelingen om de consumptie van producten in een bar aan te moedigen.

1. Bied gratis snacks aan

Het is normaal dat wanneer mensen eten, ze zin krijgen om te drinken, en u kunt van deze realiteit profiteren door gratis hapjes aan te bieden die niet alleen dienen als voorgerecht om de eetlust op te wekken, maar ook dorst opwekken en leiden tot een bestelling van drank.

2. Creëer een aangename muzikale sfeer

Een ontspannen en aangename sfeer in de bar is van essentieel belang om het verblijf van de klant en dus zijn consumptie te verlengen. Daarom is het belangrijk dat u ervoor zorgt dat de achtergrondmuziek op een passend volume staat, zodat het de gesprekken tussen de klanten niet verstoort.

3. Zorg voor comfort van de klant

Opdat de klant die aan de bar komt, zich op zijn gemak zou voelen en er langere tijd zou blijven, is het noodzakelijk dat hij/zij zich volledig op zijn gemak voelt. Hiervoor moeten ze goede zitplaatsen of krukken hebben in uw bar.

Zorg ervoor dat ze de juiste afmetingen en het juiste ontwerp hebben, zodat de klant zich zeer comfortabel voelt wanneer hij erop zit.

4. Let op de manier waarop je de producten in je bar plaatst

De plaatsing van de producten in de vitrines van de bar is van cruciaal belang opdat de klanten zich aangetrokken zouden voelen en ze uiteindelijk zouden bestellen. Daartoe moet u de volgende aanbevelingen in acht nemen:

  • Wanneer u desserts, tapas, drankjes, enz. bestelt, plaats dan de aantrekkelijkste en meest in het oog springende op het eerste gezicht.
  • Producten die in de uitverkoop zijn, moeten ook bij de eerste aanblik van de klant worden getoond, omdat hij/zij de voorkeur zal geven aan de best geprijsde opties.
  • Goed verlichte vitrines zijn van essentieel belang om voedsel en dranken er veel aantrekkelijker uit te laten zien en de klant aan te moedigen ze te consumeren.

5. Bied wifi aan in uw bar

Het aanbieden van gratis sociale Wi-Fi-toegang in uw bar zal klanten aanmoedigen om langer in de bar te blijven en verhoogt de kans dat ze meer zullen consumeren.

6. Meld je aan voor bar voetbal

Er is geen betere manier om eten en drinken in groep aan te moedigen dan sportevenementen te benutten. Daarom is het inhuren van voetbal voor bars een zeer winstgevende actie.

7. Maak gebruik van promoties

Een uitstekende marketingstrategie om de consumptie van een product in bars aan te moedigen, is het gebruik van promoties en evenementen in restaurants. Zo kunt u gebruik maken van een twee voor de prijs van één, een happy hour of een andere promotie, vooral op dagen waarop het aantal klanten gewoonlijk zeer laag is

Nu je weet wat het best verkoopt in een bar en hoe je de consumptie van deze producten kunt stimuleren, kun je ervoor zorgen dat degenen die je bar binnengaan, steeds weer terug willen komen, wat winst oplevert voor je zaak.

Wat zijn de meest gewaardeerde producten of diensten in een bar?

Onder de meest gewaardeerde producten en diensten in een bar, benadrukken wij bieren, alcoholische dranken, snacks, koffie en frisdranken van verschillende smaken.

Hoe kan ik de consumptie van producten in mijn bar bevorderen?

Gratis snacks aanbieden, een aangename muzikale sfeer creëren, het de klant naar de zin maken, PPV-voetbal reserveren of wifi aanbieden zijn enkele perfecte strategieën om de consumptie van producten in de bar aan te moedigen.

Welke marketingacties kan ik in mijn bar opnemen?

Wij raden u aan de consumptie aan te moedigen via strategieën zoals 2 voor 1, een happy hour of een andere promotie voor de tragere dagen.

Een antwoord achterlaten

Uw e-mailadres zal niet worden gepubliceerd.

BASISINFORMATIE OVER GEGEVENSBESCHERMING

Doel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Rechten: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Ontvangers: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimatie: Consentimiento del interesado.

Verantwoordelijk: Envalia Group, S.L.

Aanvullende informatie: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.