fbpx

Waarom zou u uw klanten goede snacks aanbieden?

Nieuw jaar, nieuwe resoluties. Als u het hoofd van een restaurant of een hotelbedrijf bent, is het tijd om uw act samen te stellen om nieuwe klanten en betere diensten aan te bieden in dit nieuwe jaar dat net is begonnen. Het wordt steeds gebruikelijker voor klanten om in het bedrijf te komen alleen maar om“een hapje te eten” vanwege de korte tijd die velen van hen spelen.

Deze trend maakt voorgerechten, of het zogenaamde snacken“, belangrijker dan ooit. In feite waarderen klanten het zozeer dat ze willen dat de kwaliteit ervan overeenkomt met die van de hoofdschotels.

Volgende Monouso wij geven u tal van redenen om goede en gevarieerde snacks aan te bieden die uw klanten zullen bekoren. We laten je zelfs enkele trucjes zien die de klanten die snel een drankje komen drinken helpen, besluiten om die lunch of het diner wat langer te verlengen. Let op, het nieuwe jaar begint sterk!

De sleutels tot de beste voorgerechten

Kwaliteit en goede producten

Hoewel de voorgerechten veel lichter zijn dan de hoofdgerechten, verwachten de klanten dezelfde kwaliteit, versheid en innovatie. Zet altijd in op kwaliteitsingrediënten en laat een goed geheugen achter bij uw klanten. Als ze van voorgerechten houden, zullen ze je waarschijnlijk opnieuw kiezen wanneer ze met vrienden van een volledig menu willen genieten.

>  Het meten van grammen zonder weegschaal effectief

Kort maar krachtig

Klanten die een hapje eten hebben meestal haast en brengen meestal niet veel tijd door in het restaurant, dus probeer de service zo snel en positief mogelijk te maken. Dit soort klanten verdient ook geprivilegieerde aandacht, dus denk dat hun tijd kort is en maak het hen gemakkelijk om te betalen.

Wedden op de ingrediënten van het land

Vaak komen we een plaats binnen omdat we de typische gerechten of de meest traditionele van dat land willen proberen, dus maak het ons gemakkelijk! Wij bieden een grote verscheidenheid aan hapjes met de meest typische van de regio en uw restaurant

Gezond vooral

Het feit dat de voorgerechten snelle hapjes zijn, betekent niet dat de kwaliteit ervan minder is of dat we gefrituurd voedsel moeten aanbieden. Het laat zien dat je in je bedrijf snel en gezond kunt eten op hetzelfde moment. We hebben je eens verteld over de trend Vingervoerimplanteer het in uw bedrijf!

Om te delen

In veel gevallen komen dit soort klanten in paren of in groepen, dus het biedt ook de mogelijkheid om te vragen om voorgerechten te delen, zodat iedereen kan proberen die culinaire hoogstandjes die je weet te maken.

Klanten van dit type hebben de meeste kans om te blijven en uiteindelijk hun weg te vinden naar het dessert in uw restaurant

Bied een goed paar aan en zorg dat ze zich thuis voelen.

Zorg voor de presentatie

Presentatie is net zo belangrijk als de kwaliteit van de gerechten, dus verwaarloos het niet. Aangezien het om kleine porties gaat, heb je veel keuze. De biologisch afbreekbare miniaturen en de herbruikbare miniaturen zijn de meest comfortabele, eenvoudige en originele manier om uw voorgerechten te presenteren.

>  Voedselveiligheid en voedselzekerheid: is dat ook zo?

Wilt u uw snackmenu verbeteren? Wij hopen dat deze ideeën u zullen inspireren!

Gelukkig Nieuwjaar van Monouso!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

BASIC DATA PROTECTION INFORMATION

Responsible: Envalia Group, S.L.

Purpose: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Legitimation: Consentimiento del interesado.

Recipients: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Rights: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.