Vaste kosten van een restaurant: ken ze, beheers ze en verminder ze
De kennis van de totale kosten van een restaurant is essentieel voor een goede gezondheid van uw zaak.
Deze kosten omvatten belangrijke uitgaven voor het restaurant die niet kunnen worden kwijtgescholden.
Naast de volledige kosten van een restaurant zijn er nog andere kosten die u als zakenman ook moet betalen .
Wat voor soort kosten moet u betalen, wat betaalt u ervoor en welke acties helpen u om ze te verminderen. Ontdek dit alles in dit artikel en maak u klaar om de winst van uw restaurant te verhogen.
¿Qué encontrarás en este artículo?
- 1 De totale kosten van een restaurant: directe en indirecte kosten
- 2 Zijn alle kosten hoog?
- 3 Halfvaste en halfvariabele restaurantkosten
- 4 Kosten voor de aankomst en het vertrek van de gasten
- 5 Hoe kunnen de volledige kosten van een restaurant worden betaald?
- 6 Verbetering van de hoge kosten voor de aankoop van producten voor uw restaurant
- 7 FAQ
De totale kosten van een restaurant: directe en indirecte kosten
De volledige kosten van een restaurant zijn de kosten die moeten worden betaald om het restaurant naar behoren te laten functioneren.
Het restaurant moet deze kosten te allen tijde betalen, ondanks het feit dat het restaurant nog niet is geopend.
Deze volledige kosten van een restaurant zullen worden doorberekend in de directe en indirecte kosten.
Indirect
Wat zijn de indirecte kosten van een restaurant?
Het is voor producten die niet rechtstreeks zijn inbegrepen bij de aankoop van de producten die in uw menu moeten worden opgenomen.
Zij zijn verantwoordelijk voor het boekhoudkundig, administratief en financieel beheer en de salarissen van de managers en supervisors.
Daarnaast zijn zij ook verantwoordelijk voor de betaling van kosten voor diensten zoals elektriciteit, internet of telefoon.
Direct
Dit zijn de kosten die het restaurant maakt om diensten te kunnen verlenen. Belangrijker is dat het gaat om producten die worden verkocht door de aankoop van producten die u nodig hebt om uw producten bij u te krijgen.
De directe kosten van een restaurant omvatten de grondstoffen, de betaling van bepaalde diensten en het werk om de kwaliteit te verbeteren.
Zijn alle kosten hoog?
Hoewel een restaurant verschillende kosten heeft, zijn dit niet de enige kosten die u voor uw eten moet betalen.
Deze groene zones zullen echter volledig of tegen verschillende tarieven worden aangerekend, afhankelijk van het soort voedsel dat wordt aangeboden.
Enorm
De volledige kosten van een restaurant zijn de kosten die, afhankelijk van het variabele karakter van de dienstverlening, op hetzelfde niveau blijven.
De kosten van de vestiging, de betaling van de lonen, de arbeidskosten, de catering voor de gemeenschap en de tewerkstelling van het personeel zijn enkele van de hoge kosten.
Variabelen
De variabele kosten van een restaurant zijn de kosten die variëren naargelang het menu van het restaurant, en kunnen dus hoger of lager zijn dan de eerste keer.
De eerste en voornaamste variabele kosten van het restaurant omvatten de betaling van de borgsom, de betaling van diensten en extra werk, noodzakelijk voor evenementen binnen en buiten het etablissement.
Halfvaste en halfvariabele restaurantkosten
In restaurants zijn er ook voorzieningen die niet van hetzelfde kwaliteitsniveau of dezelfde variëteit zijn, omdat ze niet op dezelfde manier worden gebruikt als de andere.
Deze maaltijden zijn beschikbaar als de semi-variabele en semi-variabele kosten van een restaurant.
Semi-particuliere kosten
Semi-kost heeft een tarief dat niet varieert naargelang de exploitatie van het restaurant. Het is een minimum dat niet altijd het minimum van de variatie in activiteit is.
Diensten zoals water, energie en gas zijn semi-variabele kosten van een restaurant.
Semi-variabele kosten
In dit soort kosten zijn er eigenlijk geen variaties, omdat het restaurant het volume van zijn activiteiten te hoog heeft ingeschat.
Een van de redenen voor een semi-variabele kostprijs in een restaurant is het gebrek aan extra personeel, dat nodig is om de klanten te kunnen laten werken wanneer in het etablissement alle tafels gesloten zijn en er geen personeel is om er te werken.
Dit soort kosten moet vooral worden vergoed in vakantieperiodes: zomer- of traditionele vakanties.
Kosten voor de aankomst en het vertrek van de gasten
Historische kosten en standaardkosten zijn instrumenten waarmee u in de toekomst controle heeft over de financiën van het restaurant.
Hoewel zij verschillende termijnen hebben, zullen de historische kosten worden gebruikt voor de verificatie van de norm.
Laten we nadenken over watwe kunnen doen met watwe kunnen doen.
Historisch
Historische kosten zullen u worden aangerekend zodra de toekomst van de financiering van het restaurant zal worden bepaald op basis van de huidige kosten.
Als u gebruik wilt maken van de historische kosten, moet u het administratief en financieel beheer, de winsten en andere belangrijke informatie die in de facturen of in de facturering is opgenomen, opnieuw bekijken.
Download
De standaardkosten van een restaurant zijn de kosten die in rekening worden gebracht voor de volgende dag, week, weekends of semesters.
Om de standaardkosten te kunnen betalen, moet een besluit worden genomen over de historische kosten, zodat deze op deze kosten worden gebaseerd en niet volledig behoeven te worden betaald.
Hoe kunnen de volledige kosten van een restaurant worden betaald?
De volledige kosten van een restaurant kunnen, afhankelijk van wat u denkt, worden betaald. Hier vindt u enkele tips over hoe u kunt eten en drinken.
Een bar van een restaurant heeft niet veel pagina’s met recepten en gerechten om u het beste aan te bieden
Het is redelijk dat de menukaart van uw restaurant een selectie gerechten bevat die geselecteerd zijn op hun kwaliteit en originaliteit.
Je moet onthouden welke een echt succes zijn in je zaak, welke de juiste zijn, welke het meest winstgevend zijn voor jou en welke je het recht hebt te gebruiken in je zaak.
Creëren en beschermen van het gebruik van technische normen
Maak en gebruik van de technische gegevens om het recht op gebruik van het menu teverzekeren.
Met behulp van deze technische aspecten van uw rechten kunt u de volledige kosten bepalen, aangezien alles zal worden gedocumenteerd.
Juridisch advies over hoe te kopen
Zorg ervoor dat dediensten van de dienstverlener beschikbaar zijnvoor de selectie van producten, voedingsingrediënten en ingrediënten die u nodig hebt voor de selectie van de juiste ingrediënten voor uw menu.
Goede service van de leverancier. Zo vermijdt u dat u commissies moet betalen voor de dienst en het aankoopbeheer voor u.
Goed voor je hefboomwerking
Wij hebben een harmonieuze en vertrouwensvolle relatie met al het personeel van het restaurant. Je moet met dezelfde intensiteit voor hen werken als je voor je klanten doet.
Door een goede relatie met hen te hebben, garandeert u de kwaliteit van de grondstoffen die het restaurant nodig heeft, tegen redelijke prijzen.
Zorg voor uw inventaris
Er moet een dagelijkse controle zijn van de producten die in en uit het magazijn komen, om ervoor te zorgen dat u altijd de grondstoffen heeft die u nodig heeft in het restaurant.
In deze controle kunt u de waarde van het product en de kwaliteit die per dag wordt gebruikt, controleren.
Op die manier kunt u contact opnemen met de dealer wanneer u het echt nodig hebt en zult u niet kunnen kopen wat u niet nodig hebt.
Bovendien is deze methode ideaal om controle te houden over het gebruik van grondstoffen en om het verlies van deze producten te voorkomen.
Vergelijk uzelf met uw concurrentie
Kijk naar de voorwaarden van het bedrijf van uw concurrent en ga na hoe u erin geslaagd bent daaraan te voldoen . Dit punt zal u helpen om de service van het restaurant te verbeteren.
Het is ook een belangrijke factor bij de aankoop van voorraden met een hefboomwerking om grondstoffen te kopen, de voorraden van de concurrenten te betalen en de prijzen te krijgen die beide partijen ervoor betalen.
Maak van digitale marketing uw grote bondgenoot
In digitale marketing zijn. Het is de ideale partner om van uw restaurant een succes te maken.
Denk hierbij aan de strategie om uw restaurant te adverteren op sociale netwerken, zoekmachines, advertenties op websites of via e-mail marketing.
En hoe zit het met sociale netwerken? Natuurlijk Laten we ze betrekken bij uw digitale marketingactiviteiten
Verbetering van de hoge kosten voor de aankoop van producten voor uw restaurant
Na een goede leverancier voor de aankoop van levensmiddelen zult u behoefte hebben aan een dienst die u zal helpen de volledige kosten van uw restaurant te dekken.
In onze online winkel Monouso vindt u binnen enkele dagen een betrouwbare leverancier van kwaliteitsproducten en efficiënte diensten.
Op onze website vindt u op de menukaart informatie over de nodige diensten en voedselcontainers voor de serveerder van uw keuze, zodat u zowel binnen als buiten het etablissement door de klanten tevreden kunt worden gesteld.
Het beste is dat het product verpakt is in vlees, vleeswaren, groenten en fruit die door uw restaurant gaan.
Bezoek ons en ontdek de verscheidenheid aan producten die wij voor uw restaurant hebben.
FAQ
Wat zijn de vaste kosten van een restaurant?
Wij kunnen een onderscheid maken tussen directe en indirecte kosten. Directe kosten zijn de kosten die het restaurant moet maken om zijn diensten te kunnen aanbieden. Indirecte kosten zijn kosten die niet uitsluitend betrekking hebben op de aankoop van de producten die nodig zijn om de gerechten op het menu te bereiden.
Wat zijn semi-vaste kosten?
Die zijn minimaal, onafhankelijk van de activiteit. Bijvoorbeeld water, energie en gas.
Hoe kan ik de vaste kosten van mijn restaurant beperken?
U kunt de vaste kosten van een restaurant beperken door het menu te beperken, het gebruik van technische kaarten te creëren en te bevorderen, tussenpersonen te vermijden, te zorgen voor de leveranciers, de inventaris te verzorgen en in te zetten op Marketing.
BASISINFORMATIE OVER GEGEVENSBESCHERMING
Doel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Rechten: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Ontvangers: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitimatie: Consentimiento del interesado.
Verantwoordelijk: Envalia Group, S.L.
Aanvullende informatie: You can find additional information on data protection in our privacy policy