fbpx

Tips om meer geld te verdienen met je bar of café

Wat zou je denken als we je vertelden dat we een paar trucs hebben om (nog) meer geld te verdienen met je bar? We zullen je er alles over vertellen.

De cocktail- en gedistilleerdindustrie is zeer concurrerend en zeer in trek bij klanten, dus is het belangrijk dat je elk aspect van je bar verbetert om je te onderscheiden van de concurrentie, zodat elk detail en elk gebied van je bar een verhaal vertelt.

Het imago van uw bedrijf is van fundamenteel belang om een goede reputatie te behouden voor de dienst die u aanbiedt, maar er zijn nog andere factoren die het beheer van het etablissement beïnvloeden.

Om van uw zaak een succes te maken en meer winst te maken met de drankjes die u bereidt, moet u zich aanpassen aan wat uw klanten willen en aan de nieuwe trends.

Leer de beste trucjes om meer geld te verdienen met je bar en zeker succes te hebben.

Maak je klaar om geld te verdienen met je bar

Elk bedrijf moet een bedrijfsplan of -strategie hebben. De ideeën die vanaf het begin van het project naar voren zijn gebracht, zullen erin worden geconcentreerd.

Deze strategie moet rekening houden met het beheer van het etablissement, de administratie en de service die de obers zullen verlenen. Dit alles moet in volgorde en met de nodige details worden geschreven.

Om meer winst te maken met uw onderneming, moet u alle investeringsmogelijkheden die u in de vestiging zult moeten doen, uiteenzetten en aangeven hoe deze zullen worden vergoed. Daarna zult u een basis hebben om te weten welke strategieën u moet volgenom een succesvol bedrijf te hebben dat een kwaliteitsdienst aanbiedt.

Hier zijn enkele van de overwegingen waarmee je rekening moet houden om een succesvolle strategie op te zetten en meer geld te verdienen met je bar.

Definieer je doelgroep om meer geld te verdienen met je bar

De strategie die je in je zaak gaat hanteren , moet gericht zijn op hoe mensen denken,waarom ze naar je bar komen en wat hen motiveert om de drankjes te proberen die je op je kaart aanbiedt.

Op die manier kunt u vaststellen wat uw klanten willen en aan welke behoeften u moet voldoen tijdens hun bezoek aan uw bar.

Maak een zakenplan om geld te verdienen met je bar

U moet rekening houden met verschillende aspecten om te kiezen welk businessmodel u gaat gebruiken om uw bedrijf te laten groeien

Elk bedrijf is anders, daarom moet u nadenken over de strategieën die passen bij het menu en het soort service dat u aan uw klanten wilt bieden.

Een van de aspecten waarmee rekening moet worden gehouden is de locatie van uw zaak,aangezien het soort toegang dat mensen hebben bepalend zal zijn voor het soort klanten dat u zult krijgen.

Niet alleen de locatie, maar ook het ontwerp en de inrichting moeten harmonieus zijn, zodat de klanten zich op hun gemak voelen en ten volle van de service kunnen genieten.

Vergeet de service niet

Service is een van de belangrijkste puntenen het punt dat uw bedrijf helpt om anders te zijn dan de rest. Gebruik een deel van het bedrijfsbudget voor de opleiding van al uw personeel, aandacht en service zijn de sleutel tot succes in deze sector.

Je moet ervoor zorgen dat de obers een uitstekende service leveren.

Wanneer klanten zich tevreden en goed bediend voelen, zullen zij uw bedrijf promoten bij hun vriendengroep of familie. Zij zullen over hun ervaring vertellen en hen uitnodigen om uw zaak te bezoeken. Dat is de beste reclame die er is.

Houd de concurrentie in de gaten en blijf op de hoogte

Spanje is een van de meest concurrerende landen voor bars. Als je op de hoogte bent van de trends en gewoonten die gehanteerd worden in de plaats waar je bar zich bevindt, kun je een aangename ruimte creëren voor het publiek dat je in je zaak gaat ontvangen.

Elk bedrijf heeft een unieke persoonlijkheid en aanbod nodig,dat is waar. Maar dat betekent niet dat je weg moet blijven van de trends van het moment. Dat kan een vergissing zijn.

Trucs om de bar winst te verhogen

Omdat het een zeer gevraagde dienst is, vergt hij veel aandacht en planning van een strategie

Veel van de bars die succes hebben geboekt, hebben dat niet kunnen volhouden omdat zij hun waakzaamheid hebben laten varen, in het vertrouwen dat hun service de beste was

>  Hoe maak je wegwerpjurken van vuilniszakken?

Dit zou niet mogen gebeuren met uw bar, dus wij zullen u adviseren over hoe u elk aspect van uw zaak kunt aanpakkenvanuit een ander oogpunt dan de rest.

Service en nog eens service

Klantenservice is een punt dat zal bepalen of mensen de winkel verlaten met geen verlangen om terug te komen of met een goede ervaring waardoor ze vaak terug zullenkomen.

Als u een terugkerende klant hebt, behandel hem dan bij naam om warmte aan de service toe te voegen. En als het hun eerste keer is, wees dan beleefd en stel jezelf voor voordat je de bestelling opneemt. Dat is een gebaar dat zal bevallen.

Als een ober een klant even niet kan bedienen, is het ideaal hem wat tapas aan te bieden en hem te melden dat hij zo dadelijk bediend zal worden. De minuten wachten aan tafel duren vaak een eeuwigheid.

Een ander belangrijk punt is dat je goed moet luisteren naar de klant wanneer hij de drank gaat bestellen die hij wil consumeren

Het serveren van het verkeerde drankje zal hen van streek maken en zij zullen de service beginnen te wantrouwen,

zodat zij misschien geen fooi zullen geven of, in het ergste geval, niet meer naar de zaak zullen terugkeren.

Schitterende infrastructuur om meer geld te verdienen met je bar

De eerste indruk van het etablissement is wat de klanten ertoe zal aanzetten te consumeren of te vertrekken zonder te gaan zitten.

Mensen zijn op zoek naar een aangenaam moment waar hun zintuiglijke ervaringen aanwezig zijn. Maar meer dan dat, hygiëne is iets dat niet over het hoofd mag worden gezien.

Een vuile vloer of een vuile bar zijn tekenen van mogelijke fouten bij de behandeling van het voedsel en de drankendie in de zaak worden geserveerd. Vuile oppervlakken geven te denken over slecht afgewassen glazen, kopjes en borden.

Ook trekt dit insectenplagen, bacteriën en ziektekiemen aan die, nu meer dan ooit, de gezondheid kunnen schaden.

Al het bedrijfspersoneel moet worden geïnstrueerd orde en netheid in hun werkte handhaven, zodat het onderhoudspersoneel aan het begin en het eind van de dag een grondige schoonmaak van het gehele bedrijfsterrein uitvoert.

Nauwkeurig menu: voorkom verwarring bij uw doelgroep

Mensen hebben de gewoonte hetzelfde te consumeren uit angst nieuwe mixen uit te proberen of niet lekker te vinden wat op de bestelling stond.

Om de aandacht van de klant te trekken moet u zorgen voor een eenvoudig menu waarop de klanten drankjes en tapas ziendie hen zullen aanmoedigen om iets nieuws te proberen.

Als mensen geen menu hebben en de ober alleen de namen van de drankjes noemt, zullen ze niet gemotiveerd zijn om iets anders te kiezen en zullen ze het gebruikelijke bestellen.

Op de menukaart moet u ook de prijs van de drank vermelden.

Als een klant de prijs van wat hij consumeert niet kent en uw rekening duur is, geeft hij misschien geen fooi. Ze zullen er ook niet meer terug willen komen.

Elk detail telt: besteed aandacht aan het imago van uw kelners en personeel

Hoewel we het eerder hadden over de hygiëne die het lokale moet weerspiegelen, ligt het personeel dat het bedient niet ver daarachter.

De kleding van de obers en barmannen moet dagelijks worden gewassen om eventuele bacteriën of vlekken te verwijderen.

In bars worden uniformen niet vuil door producten die moeilijk te wassen zijn,maar zij zijn daar niet van vrijgesteld.

Het personeel moet ook een goede hygiëne in acht nemen en de handen wassen alvorens voedsel aan te raken.

Niets schrikt een klant meer af dan een ober met een slecht uiterlijk, vuile vingernagels of rafelige kleren. Denk er eens over na, zou jij je op je gemak voelen bij obers met die eigenschappen?

Breid je drankenkaart uit, een manier om meer geld te verdienen met je bar

Als je bar een thema heeft, speel daar dan mee en maak drankjes die daarbij passen. Het idee van unieke cocktails moedigt hen aan om nieuwe dingen te proberen. In dat geval voelen ze zich prettig bij een goede bar.

Door een reeks opties aan te bieden , kunnen klanten de optie kiezen die hun hetbeste bevalt. Ook het opschrijven van enkele specifieke gegevens over hoe ze een drankje willen consumeren, geeft hen een persoonlijke service.

De barman moet de bestelling tot op de letter volgen, zodat de drankjes die aan de clientèle worden geserveerd niet te sterk, zoet of zachtzijn in tegenstelling tot wat zij hebben besteld.

Een vriendelijke sfeer trekt meer mensen aan

Bars zijn etablissementen die levendig moeten zijn en waar je je even van de wereld wiltlosmaken.

De muziek en de verlichting die je in je bar hebt, gaat helpen om het gevoel van de mensen in de zaal te veranderen.

Je moet oppassen voor te weinig verlichting of te luide muziek,want dat kan problemen veroorzaken bij de communicatie met klanten.

Ook kunt u, om bepaalde aspecten van uw bedrijf te verbeteren, hen terwijl zij op de rekening wachten vragen wat zij van de service vonden en wat zij zouden willen verbeteren.

Fouten die je moet vermijden in je bar

Het opzetten van een bar, vanaf het begin, is geen gemakkelijke taak. Na de opening, is het management ook niet. Hoewel iedereen denkt dat het eenvoudig is, moet je een reeks stappen volgen om geld te verdienen met de bar en niet te bezwijken onder een faillissement.

De meeste bars prijzen de drankjes en tapas op hun menu op basis van wat de concurrentie aanbiedt, maar het belangrijkste is dat zij een echte kostenstructuur hebben.

Als u geen kostenstructuur hebt, kan het zijn dat u producten tegen een veel lagere prijs verkoopt dan eigenlijk zou moeten, en dat leidt tot een groot verlies voor uw bedrijf.

>  Kooktips voor beginners

Je moet de prijs van wat je aanbiedt baseren op de kosten van de leveranciers van elk van de ingrediënten en gereedschappen die je nodig hebt om je bar draaiende te houden

Je kunt de bar van een concurrent benchmarken, maar iedereen heeft een ander budget en andere leveranciers.

U hebt de prijzen gezien, controleer nu uw kosten!

Een andere steeds terugkerende fout is overdreven aandacht voor variabele kosten, zoals de prijs van frisdrank of een vaatje frisdrank, terwijl geen aandacht wordt besteed aan de vaste kosten van uw uitgaansgelegenheid.

Die kosten moeten worden herzien. U zou een maandelijks bedrag kunnen betalen voor een dienst die u een paar seizoenen niet hebt gebruikt.

Een bar kan in het begin een dure zaak zijn. Dat komt omdat je de zaak moet verbouwen, de apparatuur en het meubilair moet kopen, de vergunningen en octrooien moet verkrijgen en de drankjes moet kopen die je zult serveren.

Ondernemers nemen meestal de beslissing om dit soort projecten te financieren. Dit betekent dat een deel van de winst van het pand zal worden gebruikt voor de betaling van het ontvangen kapitaal en de rente daarop.

Als het moet, ga dan voor financiering, maar ga niet meer schulden aan dan je je kunt veroorloven. Je zou in een mum van tijd failliet kunnen gaan.

Slechte opslag staat gelijk aan verlies

Het logische beheer van een bar houdt in dat er een drankenmagazijn is. Op die manier kunt u uw voorbereidingen aanbieden zonder bang te hoeven zijn dat u midden in een succesvolle nachtzonder grondstoffen komt te zitten.

U moet echter rekening houden met vastliggende activa. Aangezien het product niet rouleert van het magazijn naar de bar, kan het bedrijf niet groeien omdat het niet winstgevend is.

U moet de bestellingen van de klanten analyseren, nagaan wat zij dagelijks willen en de producten met de hoogste rentabiliteit en omzet op voorraad houden.

Door producten te laten rouleren, laat u er geenvervallen en wordt het geen risico voor de onderneming.

Niet alle details beheren

Een bar openen gaat veel verder dan paraplu’s aan cocktails bevestigenen rekeningen van klanten innen.

De onderneming moet een voorraadbeheerder hebben die de zaak beheert, vergelijkt welke de beste leverancier is en welke producten de meeste winst opleveren.

Verhoog uw winst met een topleverancier

Als ondernemer wilt u de beste service bieden bij het beheer van de bar, zodat de klanten terugkomen om te genieten van een aangename tijd met vrienden of familie.

In de online winkel van Monousovindt u het gereedschap dat u nodig hebt om de drankjes op uw menu te serveren in de beste glazen en bekers in de sector.

In de service die wij u bieden, krijgt u de kwaliteit die u zoekt in de producten tegen de beste prijs

Plastic bekers

Plastic wegwerpbekerszijn een bondgenoot in bedrijven zoals bars, omdat u zo tijd bespaart bij het serveren van drankjes en u niet hoeft te wachten tot ze zijn afgewassen.

En als u geen wegwerpbekers wilt gebruiken, bieden wij herbruikbare bekers aan. Zij hebben een glasachtige afwerking, zijn stijf en zeer resistent.

Ze zijn verkrijgbaar in verschillende maten, kleuren en fabricagematerialen.

Kies degene die u het meest aanspreken op basis van de inrichting en het thema van uw bar, en u hebt een extra stuk om een topservice te bieden.

Plastic bekers

Vergeet niet dat niet iedereen die uw zaak bezoekt alcoholische dranken consumeert, dus hen een koffie aanbieden zal hen boeien.

Bij Monouso hebben we de perfecte plastic bekersvoor uw klanten om te genieten van een goede warme koffie.

Deze kopjes geven een vleugje eenvoud en elegantie bij het proeven van koffie. Wij verzekeren u dat zij terug zullen willen komen naar uw bedrijf.

Plastic bekers

Soms is het een ingewikkelde taak om de glazen te kiezen die deel moeten uitmaken van het barmeubilair, daarom maken wij die taak het gemakkelijkst door de glazen in te delen volgens uw behoeften.

In onze sectie plastic glazen vindt u ideale modellen voor wijnen, cocktails en andere likeuren. Het beste is de kwaliteit en de weerstand die ze hebben.

Denk niet dat plastic een waardeloos product is, wij hebben voor elk wat wils en met het niveau van elegantie dat u nodig hebt voor uw bedrijf.

Kruiken, flessen en thermosflessen

Met dit keukengerei in uw bar kunt u drankjes en cocktails serveren die bestemd zijn voor groepen familie en vrienden die in uw zaak consumeren.

Bezoek onze sectie kannen, flessen en thermosflessen om het ruime aanbod te ontdekken dat Monouso heeft om u te helpen bij het beheer van uw bedrijf.

Drinkrietjes

Drinkrietjesbehoren zonder twijfel tot de meest gebruikte producten in een bar of café.

Ze fungeren niet alleen als decoratief element, maargeven de drankjes die u aanbiedt ook meer persoonlijkheid en zorgen ervoor dat ze voor iedereen meer in het oog springen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

BASIC DATA PROTECTION INFORMATION

Responsible: Envalia Group, S.L.

Purpose: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Legitimation: Consentimiento del interesado.

Recipients: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Rights: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Additional information: You can find additional and detailed information on data protection in our privacy policy