De technologie die een revolutie teweeg zal brengen in de horeca is er al

Weet u welke technologie een revolutie teweeg zal brengen in de horeca? Deze vooruitgang zal het mogelijk maken om:
- Taken te automatiseren.
- 5-sterrenservice te bieden aan uw gasten.
- De inkomsten te verhogen.
- De kosten te verlagen.
Soms is het echter moeilijk kiezen tussen de vele beschikbare opties, die allemaal uitstekend zijn. Als u nog niet op de hoogte bent van alle vooruitgang in de horeca, lees dan verder…
¿Qué encontrarás en este artículo?
- 1 LABe Digitale Gastronomie Labrapport
- 2 Trends
- 2.1 Negen softwaretools die de efficiëntie op hotelniveau zullen verhogen.
- 2.2 Zeven revenue management technologiesystemen die een verbeterde opbrengststrategie mogelijk maken.
- 2.3 Negen platforms gericht op het verkrijgen van feedback van gastervaringen die de tevredenheidsscores verbeteren.
- 2.4 Negen marketingtools die helpen de acquisitiekosten te verlagen en de indirecte boekingen te stimuleren.
LABe Digitale Gastronomie Labrapport
Veel van de technologie die een revolutie teweeg zal brengen in de horeca wordt beschreven in het rapport van het LABe Digital Gastronomy Lab. Dit laboratorium, dat behoort tot de BCC Innovation, heeft een gedetailleerd rapport gemaakt waarin +300 technologieën worden geanalyseerd.
De titel van dit rapport is: “Het restaurant van de toekomst: technologieën en ecosystemen in het tijdperk van data”. Enkele ontwikkelingen die in het rapport zijn opgenomen zijn:
- Kunstmatige intelligentie.
- Gedigitaliseerde beheersystemen.
- Blockchain.
- Software waarmee bestellingen en betalingen flexibeler en efficiënter kunnen worden uitgevoerd.
Het fundamentele doel van al deze ontwikkelingen is om de klant volledig tevreden te stellen en dat alle activiteiten zonder vertraging kunnen worden uitgevoerd en eenvoudiger en efficiënter worden. Bovendien wordt het door de digitalisering van alle procedures gemakkelijker om gegevens te verzamelen en te verwerken die relevante informatie over de gebruikers opleveren. Deze gegevens zullen helpen om hen een kwalitatieve dienstverlening te bieden.
Het is noodzakelijk dat de horeca meer digitale oplossingen invoert, ook al hebben deze nog steeds een vrij hoge ambachtelijke component. Met deze oplossingen zullen alle taken decentraal, geautomatiseerd, intelligent en alomtegenwoordig kunnen worden uitgevoerd.
Trends
Hieronder leest u over de belangrijkste trends op de digitale markt in de horeca. U moet er rekening mee houden dat de hier genoemde in verhouding tot het hele scala van bestaande mogelijkheden gering zijn. Dit zijn:
Negen softwaretools die de efficiëntie op hotelniveau zullen verhogen.
In deze categorie is de ontwikkeling van de software gericht op het zorgvuldiger maken van:
- De registratie van gasten.
- Salarisbeheer.
- Afstemming van de rekeningen.
- De ontvangst van feedback van klanten.
Hier zijn de namen van elk:
- Vastgoedbeheersystemen of PMS.
- Tools voor personeelssamenwerking.
- Huishoudelijke en technische software.
- Feedback van gasten en enquêtes.
- Boekhouding en rapportage.
- Betalingsverwerking.
- Werkbeheer.
- Vergaderingen en evenementen.
- F&B en kassasystemen.
Zeven revenue management technologiesystemen die een verbeterde opbrengststrategie mogelijk maken.
De kern van deze systemen is dat de gast de juiste kamer en de juiste prijs krijgt. Het gaat er ook om dat revenue managers hun RevPAR-doelstellingen halen:
- Revenue management systemen of RMS.
- Kanaalbeheerders.
- Centrale reserveringssystemen (CRS).
- Gekwalificeerde inkoop en marktinformatie.
- Pariteitsbeheer.
- voor bedrijfsinformatie.
- Softwareverkoop verbeteren.
Negen platforms gericht op het verkrijgen van feedback van gastervaringen die de tevredenheidsscores verbeteren.
Eigenaren zullen al het mogelijke doen voor het genot van hun gasten, zoals modern in-room entertainment. De platforms zijn als volgt:
- Gastberichten.
- Keyless entry.
- Gast apps.
- Contactloos inchecken.
- In-room tablets.
- Energiebeheer.
- Entertainment op de kamer.
- Mobiel bestellen / F&B.
- Hotel Wi-Fi.
Negen marketingtools die helpen de acquisitiekosten te verlagen en de indirecte boekingen te stimuleren.
Door het gebruik van deze tools kunt u uw hotel zichtbaarheid geven, de band met bestaande klanten onderhouden en nieuwe klanten werven. Dit zijn de hoofdzaken:
- Booking engines.
- Reputatiebeheer.
- Website builders en content management systemen of CMS.
- Tools voor directe boekingen.
- Digitale marketingbureaus.
- voor sociale media.
- en reclametechnologie.
- en chatbots.
- CRM van hotels.
Ook belangrijk zijn de elementen die betrekking hebben op eten en drinken en op vergaderingen en evenementen die op deze industrie zijn gericht (F&B en MICE).
BASISINFORMATIE OVER GEGEVENSBESCHERMING
Doel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Rechten: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Ontvangers: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitimatie: Consentimiento del interesado.
Verantwoordelijk: Envalia Group, S.L.
Aanvullende informatie: You can find additional information on data protection in our privacy policy