fbpx

Idee├źn om de levering van uw restaurant te verbeteren

Ideas para mejorar el delivery de tu restaurante

Vandaag de dag is het verbeteren van uw restaurantbezorging meer dan ooit een duidelijk doel dat u kan leiden naar de weg van succes in uw bedrijf. Waarom? Door de Covid-19 pandemie moest de restaurantsector zichzelf opnieuw uitvinden en wat is een betere manier om dat te doen dan zijn producten in de handen van zijn klanten te leveren.

Te midden van deze realiteit is het noodzakelijk om de aandacht van uw klanten te trekken en hen een kwaliteitsvolle service aan te bieden, omkaderd in een uitstekende aandacht die voldoet aan hun behoeften en waarvan ze kunnen genieten vanuit het comfort van hun huis.

Het is echter belangrijk om te benadrukken dat het aanbieden van bezorgservice niet alleen gaat om het afleveren van een bestelling bij u thuis, het gaat om het aanbieden van zorgvuldige aandacht waarbij de klant zich tevreden voelt met de service van uw restaurant.

Ze moeten de ervaring beleven die ze gewend zijn, met dezelfde aandachtsnormen die u in uw winkel hanteert.

Ontdek samen met ons hoe u de bezorgservice van uw restaurant kunt verbeteren en wat de sleutels zijn die u de beste optie maken voor uw klanten.

Bovenal: vooruit plannen

Ante todo: planif├şcate

Planning is een zeer belangrijk aspect van het bereiken van uitmuntendheid in dit soort diensten. Elke beslissing die lichtvaardig wordt genomen en die u niet ten goede komt, kan uw bedrijfsomzet schaden.

Daarom is het belangrijk om van het menu dat u uw klanten kunt aanbieden te plannen naar de keuze van de verpakking die u zult gebruiken om het voedsel te verpakken.

Het is ook belangrijk om de stappen te plannen die u moet volgen voor de bereiding en presentatie van elk van de gerechten op uw menu, die uw klanten kunnen bestellen via de levering.

Op deze manier krijgen ze menuÔÇÖs gemaakt met ingredi├źnten van uitstekende kwaliteit en een uitstekende presentatie die hun zintuigen zal prikkelen.

Breng de nodige wijzigingen aan in uw menu

Aplica los cambios necesarios a tu men├║

Het aanpassen van de gerechten op de menukaart die u in uw bedrijf aanbiedt is een van de veranderingen die u moet doorvoeren bij het aanbieden van de bezorgservice.

Je moet nadenken over de overdracht van elk gerecht. Dat wil zeggen, hoe en waar je elk product serveert zodat het voedsel zijn bestemming bereikt met een onberispelijke presentatie. Het beste is om al uw aandacht te richten op de gerechten die het meest comfortabel zijn om thuis te eten en die op hun beurt de favorieten van uw klanten zijn. Dit zal dienen als een leidraad om aantrekkelijke pakketten of comboÔÇÖs aan te bieden die voldoen aan hun individuele en collectieve behoeften.

Het aanbieden van drankjes, extra aanvullingen en het hebben van familiecomboÔÇÖs op uw restaurantmenu zal ongetwijfeld de huisbestellingen verhogen.

Mis dus niet de kans om de menukaart van uw restaurant te vernieuwen en uw klanten te motiveren om bestellingen te plaatsen om thuis te genieten.

Voeg technologie toe om de levering van uw restaurant te verbeteren

Suma la tecnolog├şa para mejorar el delivery de tu restaurante

Een ander belangrijk aspect, dat de levering van uw restaurant zal helpen verbeteren, is het gebruik van online applicaties om de bestellingen van uw klanten aan te nemen.

Het gebruik van nieuwe technologie├źn zal u helpen uw bedrijf te stimuleren, maar het is noodzakelijk om de beschikbare opties te analyseren, omdat de kosten van de servicekosten hoger kunnen zijn dan u verwacht of kunt dragen. Daarom raden wij u aan deze kosten te compenseren door een exclusief menu te cre├źren voor de bezorgservice.

Hierdoor kunt u het menu dat gebruikers kunnen bestellen aanpassen, waardoor hun opties beperkt blijven tot menuÔÇÖs met hoge winstmarges zoals familiecomboÔÇÖs, extra aanvullingen en desserts. Op deze manier kunt u de inkomsten per order en daarmee de winst uit de verkoop verhogen.

Eigen levering, een geweldig idee!

Delivery propio: ¡Una gran idea!

Het cre├źren van uw eigen bezorgservice is een geweldig idee dat u zal helpen om uw restaurant een boost te geven, naast andere directe en onmiddellijke voordelen. Om dit te bereiken heeft u een direct communicatiekanaal nodig zoals: telefoon, WhatsApp of een website, waar uw klanten hun bestellingen plaatsen en in de kortst mogelijke tijd gekanaliseerd kunnen worden.

Door uw eigen bezorgservice te hebben, bespaart u op de kosten voor het gebruik van online applicaties en heeft u directe controle over de bestellingen van uw klanten.

Een eigen leveringsdienst is een van de meest praktische en economische opties als u een personeelslid hebt dat verantwoordelijk is voor de levering aan uw klanten.

Afhankelijk van de mogelijkheden van uw bedrijf kunnen de leveringen per motor, fiets of te voet gebeuren.

Promotie, promotie en meer promotie

Promoción, promoción y más promoción

Als u een bezorgservice in uw restaurant heeft, moeten uw klanten weten wat u aanbiedt. De beste manier om dit te doen is door gebruik te maken van promotie-instrumenten waarmee u uw diensten onder de aandacht kunt brengen om meer klanten aan te trekken.

U kunt beginnen met het promoten van uw restaurant met behulp van de database die wordt gegenereerd vanaf uw website of via berichten op uw sociale netwerken.

Het belangrijkste bij het ontwikkelen van een promotie voor uw restaurant, is het aanbieden van een creatieve boodschap die inspeelt op de behoeften van uw klanten en zorgt voor de dynamiek van uw bedrijf.

Offline promotie

Dit type van promotie wordt gebruikt bij klanten die regelmatig uw bedrijf bezoeken en worden beschouwd als trouwe klanten.

Voor het uitvoeren van een offline promotie kunt u gebruik maken van traditionele media zoals: flyers, stickers, displays en reminders tijdens de service door uw medewerkers.

Over het algemeen is de reikwijdte van dit type promotie beperkt, maar het is nog steeds effectief.

Vergeet het internet niet

Om uw bedrijf bekend te maken in de online wereld, is het noodzakelijk om enkele aanbevelingen op te volgen die u in staat stellen om uw doel snel en gemakkelijk te bereiken:

  • Gebruik aantrekkelijke fotoÔÇÖs en videoÔÇÖs om uw restaurant bekend te maken op sociale netwerken.
  • Maak een exclusief menu voor bezorgbestellingen en deel het in uw sociale netwerkpublicaties.
  • Investeer in promoties via Facebook Ads om meer bereik te krijgen, zodat meer mensen alles kunnen weten wat u aanbiedt in uw bedrijf.
  • Bied speciale kortingen op bezorgingsdiensten aan.
  • Interactie en beloon uw volgers met kortingscodes.

Vergeet niet om alle details te hebben

Recuerda tener todos los detalles

Een detail dat u niet kunt negeren om de positionering van uw restaurant te verbeteren is het aanmaken van uw Google My Business profiel.

Daar kunt u alle informatie over uw bedrijf plaatsen, zoals: adres, telefoonnummer, openingstijden, fotoÔÇÖs, sociale netwerken, website, betaalmethoden en de link om te bestellen bij uw restaurant.

Een ander voordeel van Google My Business is dat u er campagnes mee kunt maken om uw bedrijf te promoten.

Bereid je voor op de eventualiteit

Prepárate para las eventualidades

Voldoen aan de behoeften van uw klanten is hard werken, met veel doorzettingsvermogen, waarbij alleen gestreefd wordt naar een succesvolle en kwalitatieve dienstverlening. De zaken zijn echter niet altijd zoals verwacht en er kunnen zich onverwachte situaties voordoen die de waarde van de aangeboden dienst kunnen beïnvloeden.

Het is belangrijk om voorbereid te zijn op elke eventualiteit om het ter plaatse op te lossen, waarbij u de controle heeft over het bedrijf en de service die u aanbiedt.

Op deze manier zal de klant tevreden zijn met de service en zal zijn perspectief op het soort aandacht dat in het bedrijf wordt geboden niet veranderen.

Vereenvoudig de ontvangst van uw bestellingen

Simplifica la recepci├│n de tus pedidos

Om het proces van het ontvangen van orders te vereenvoudigen, is het noodzakelijk om eenvoudigere aanvraagkanalen te implementeren. Via deze kanalen kunt u de bestellingen van uw klanten sneller en gemakkelijker aannemen.

Het implementeren van geautomatiseerde formulieren of het aannemen van orders via WhatsApp zal het orderintake proces vergemakkelijken en ook de reactietijden van klanten verminderen.

Een ander voordeel van deze modaliteit heeft te maken met de eenvoud van het proces, aangezien de klant geen bezwaar heeft tegen het stap voor stap volgen van de bestelling en deze vervolgens zonder ongemakken in handen te krijgen.

Selecteer de ideale betalingsmethode

Selecciona el m├ętodo de pago ideal

De betaalmethode is een van de belangrijkste elementen in de restaurantsector.

Door de ideale betalingsmethode te kiezen, heeft u een breed scala aan mogelijkheden voor de consument om te kiezen hoe hij of zij in een paar minuten betaalt. Het zal u ook een scala aan mogelijkheden bieden in het geval dat een betaalmethode faalt.

Over het algemeen zijn de meest gebruikte vormen van betaling contant, met pinpas of creditcard, maar u kunt ook gebruik maken van middelen zoals PayPal of crypto-currencies.

Waarom zou u de levering in uw restaurant aanbieden?

┬┐Por qu├ę ofrecer delivery en tu restaurante?

Het aanbieden van bezorgservice in uw restaurant is een relevante factor, die u in staat stelt uw bedrijf een impuls te geven

Onder de voordelen van het implementeren van deze service in uw restaurant kunnen we noemen

  • Verkopen ongeacht de capaciteit van uw plaats: deze dienst wordt immers niet beperkt door de capaciteit van de ruimte, maar door het aantal bestellingen dat u ontvangt. Het aanbieden van een goede service garandeert een stijging van uw omzet.
  • Om de kosten te beperken: omdat het niet nodig is om de kosten van de inrichting en de infrastructuur van het pand op te nemen.
  • Neem een nieuw verkoopkanaal op: een kanaal dat u in staat stelt uw bedrijf te stimuleren, nieuwe klanten te werven en bekendheid te geven aan de producten die u in uw restaurant aanbiedt.
  • Optimaliseer de tijd van uw klanten: bied een snelle en kwaliteitsvolle dienst aan, die hen in staat stelt hun behoeften te dekken zonder tijd te verspillen.
  • Servicebeschikbaarheid: hierdoor heeft de klant op elk moment toegang tot uw producten, zelfs als u een vaste planning heeft.
  • Een toegevoegde waarde bieden aan de klant: door producten en diensten aan te bieden in het comfort van uw huis, aangepast aan de behoeften van elke gebruiker.
  • Het stelt u in staat om controle te houden over de verkoop en de bestellingen: u kunt de hoeveelheid bestellingen en leveringen beheren.

Lever uw product in een kwaliteitsverpakking

Entrega tu producto en un envase de calidad

Om een uitstekende service te kunnen bieden is het noodzakelijk om gebruik te maken van kwaliteitsverpakkingen. Een verpakking die garant staat voor een ervaring die vergelijkbaar is met die van een service in uw restaurant

Waar vind je dit soort producten? In de Monouso online shop heeft u een breed scala aan mogelijkheden voor uw bedrijf. Om uw winkelproces te vergemakkelijken, hebben we de categorie Take Away, Delivery & Food Truck gecre├źerd, waar u op een eenvoudige en overzichtelijke manier alle producten kunt vinden die voor uw levering kunnen worden gebruikt.

In deze sectie vindt u meeneemmaaltijdencontainers die ideaal zijn voor het serveren van fastfood, zoals hamburgers, hotdogs, soepen, sandwiches, gebakken voedsel en snacks.

Bezoek onze winkel en geniet van een kwaliteitsservice, gedreven door de marktleiders, tegen onklopbare prijzen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

BASIC DATA PROTECTION INFORMATION

Responsible: Envalia Group, S.L.

Purpose: Gestionar las solicitudes realizadas a trav├ęs del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en l├şnea.

Legitimation: Consentimiento del interesado.

Recipients: Los datos s├│lo se transmiten a los proveedores que tienen una relaci├│n contractual con Monouso.

Rights: Acceso a, Correcci├│n, cancelaci├│n, oposici├│n y otros derechos como se explica en la ÔÇťInformaci├│n adicionalÔÇŁ.

Additional information: You can find additional and detailed information on data protection in our privacy policy