Platforms en websites waarop u in 2023 reclame kunt maken voor uw horecazaak

Er zijn geen excuses meer om uw horecabedrijf niet te adverteren op de populairste platforms en websites. Uw vestiging bekend maken op het internet is nu heel eenvoudig en wij raden u aan dit zo snel mogelijk te doen.
In dit artikel leggen we uit hoe belangrijk het is om uw vestiging op deze toepassingen te publiceren. Daarnaast onthullen we de soorten advertentieplatforms, zodat u het platform kunt kiezen dat het beste bij uw type bedrijf past.
¿Qué encontrarás en este artículo?
Het belang van dit soort platforms voor de ontwikkeling van uw bedrijf
Tegenwoordig is het adverteren van uw bedrijf op de meest erkende platforms of websites een must als u meer klanten wilt krijgen. Dankzij de opkomst van het internet proberen steeds meer mensen tijd en geld te besparen bij het zoeken en boeken van een restaurant.
Dit is een geweldige kans om reclame te maken voor uw horecabedrijf en de populariteit ervan te vergroten. Er zijn verschillende platforms waarop u informatie over uw bedrijf kunt publiceren, zodat het gemakkelijk op de kaart te vinden is. De meeste mobiele apparaten bevatten GPS.
Bezoekers kunnen hun mening delen, zodat anderen uw bedrijf leren kennen. Idealiter zou de informatie die u plaatst volledig en actueel moeten zijn, zodat uw vestiging gemakkelijker verschijnt in zoekopdrachten en om de gebruikerservaring te verbeteren.
Verschillende soorten reclameplatforms
Google Maps
Bijna alle smart devices bevatten deze applicatie en het is zeer eenvoudig te gebruiken. Deze app toont de dichtstbijzijnde etablissementen in de buurt van de locatie van de gebruiker. Google Maps houdt rekening met de door de persoon gebruikte trefwoorden om de resultaten te filteren. Bovendien maakt het zijn eigen beoordeling op basis van klantbeoordelingen en volledige en actuele informatie die door de winkeleigenaar wordt verstrekt.
TripAdvisor
TripAdvisor is aantoonbaar zo’n belangrijk platform voor de horeca dat geen enkel hotel of restaurant mag ontbreken. Het begon als een plek om beoordelingen van reizigers te controleren, maar vandaag de dag is het een gigantische vergelijker voor de horeca.
Gebruikers kunnen gemakkelijk reserveren via de mobiele app. De rangschikking van dit platform is gebaseerd op het aantal positieve gebruikersbeoordelingen en de leeftijd van de beoordelingen.
Daarom is het belangrijk om binnen 24 uur snel te reageren op kritiek. Positieve beoordelingen zijn een kans om de klant terug te nodigen. Bovendien zijn negatieve beoordelingen ideaal om eventuele fouten te herstellen en de klant te compenseren om zijn vertrouwen terug te winnen.
BASISINFORMATIE OVER GEGEVENSBESCHERMING
Doel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Rechten: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Ontvangers: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitimatie: Consentimiento del interesado.
Verantwoordelijk: Envalia Group, S.L.
Aanvullende informatie: You can find additional information on data protection in our privacy policy