fbpx

Nieuwe normaliteit in de hotelwereld

Nueva normalidad en la hosteler├şa

Het hotelwezen is een van de sectoren die het meest getroffen zijn door de Covid-19 en na het decreet van de nieuwe normaliteit hebben zij maatregelen moeten nemen om het herstel van de handel te garanderen.

Het hoofd bieden aan factoren zoals de vermindering van het verbruik in het gebouw, de verandering van de consument en de vermindering van de capaciteit van het restaurant.

Geschat wordt dat het herstel van deze sector, door het uitvoeren van nieuwe acties om de economie te stimuleren, in de loop van 2020 zichtbaar zal zijn.

Ontdek de uitdagingen van de horeca in deze nieuwe normaliteit, evenals de belangrijkste gezondheidsmaatregelen die restaurants voortaan moeten nemen.

Uitdagingen van de nieuwe normaliteit

Retos de la nueva normalidad

De uitdagingen van de nieuwe normaliteit in de horeca na de meest opvallende verwoestingen van de wereldwijde pandemie zijn op zijn zachtst gezegd talrijk. Deze komen voort uit de noodzaak om de controle te herwinnen binnen de organisatie en de opkomende wettelijke context v├│├│r het decreet van de nieuwe normaliteit in het hotelwezen.

Het idee is om continuïteit te geven aan de activiteiten die we vóór de pandemie hebben uitgevoerd en die, in het licht van de noodsituatie, moesten worden aangepast.

Het consolideren van aspecten als innovatie, veiligheid, hygi├źne en nieuwe ervaringen die klanten gelukkig maken, stelt ons in staat om de verloren tijd in te halen en zo het herstel van de sector te realiseren.

Een andere uitdaging van de nieuwe normaliteit in het hotelwezen is gericht op:

  • Bevorderen van maatregelen om het evenwicht te bewaren en de rust te bevorderen om te kunnen blijven werken.
  • Actieplannen opstellen om te zorgen voor een onmiddellijke reactie op systeemfouten.
  • Implementeren van nieuwe duurzame modellen die het mogelijk maken om met behulp van technologie best practices en nieuwe werkvormen vast te stellen.

Hotel- en horecatrends in het nieuwe normale

Tendencias de la hosteler├şa en la nueva normalidad

Om de horeca in de nieuwe normaliteit te bevorderen, is het noodzakelijk om rekening te houden met verschillende aspecten die het mogelijk maken om het aanpassingsvermogen van de nieuwe post-pandemische consument te meten. Deze zijn:

  • Digitalisering.
  • Aanpassing van het pand.
  • Vernieuwing van het handvest.
  • Regelgevende maatregelen.
  • Sociale afstandelijkheid.

Sanitaire maatregelen van de nieuwe normaliteit

Medidas sanitarias de la nueva normalidad

Na het einde van de alarmtoestand en de publicatie van de gezondheidsmaatregelen die moeten worden toegepast op de nieuwe normaliteit in de horeca, begint een nieuwe fase waarin de actieve deelname van niet alleen de horeca, maar ook de consument noodzakelijk wordt.

De aanpassing aan veranderingen kan gecompliceerd zijn en in de aanwezigheid van bepaalde beperkingen kan de aanvaarding door de consument worden beïnvloed door de tenuitvoerlegging van deze nieuwe regelgeving.

Sommige van de beperkingen beperken de capaciteit van het gebouw, het aantal personen dat aan een tafel kan zitten en de locatie van de tafels en stoelen op een afstand van 2 meter bepalen.

De gezondheidsmaatregelen die na het nieuwe horecabesluit verplicht zijn, zijn onder andere

  • Verplicht gebruik van het masker.
  • Houd het pand schoon, van de tafels tot de toiletten, en voer een volledige reiniging uit na afloop van de dienst en na elk gebruik.
  • Onderhoud de hygi├źne van het personeel met behulp van maskers, handschoenen en hydro-alcoholische gels.
  • Houd een afstand van 1,5 m aan tussen het personeel van het restaurant en de klanten.
  • Het vermijden van het gebruik van veelgebruikte menuÔÇÖs en, bij gebrek daaraan, het aanbieden van elektronische menuÔÇÖs die beschikbaar zijn via QR-codes en mobiele toepassingen.
  • Houd de afstand tussen de tafels binnen en buiten het gebouw aan.
  • Gebruik tafelkleden, servetten en wegwerpbrillen.
  • Bewaren van gebruiksvoorwerpen zoals borden, bestek en glazen in gesloten ruimtes
  • Stimuleer elektronische betaling.

Hoe past u de nieuwe normaliteit toe in uw restaurant?

┬┐C├│mo aplicar la nueva normalidad en tu restaurante?

Om de toepassing van deze nieuwe normaliteit in de horeca effectief te laten zijn, is het noodzakelijk om een passend toezicht en een passende controle uit te voeren om de naleving van deze normen te waarborgen.

Op deze manier zullen de gasten zich op hun gemak voelen en kunnen ze genieten van een ander moment in een veilige omgeving die een gevoel van rust en kalmte opwekt. Dit wordt de belangrijkste stimulans om klanten naar uw restaurant te lokken.

Impulsen voor de horeca in de nieuwe normaliteit

Implementos para la hosteler├şa en la nueva normalidad

Over het algemeen zijn bedrijven die deel uitmaken van de horeca zeer streng in hun veiligheids- en schoonmaakmaatregelen.

Op dit moment zijn alle ogen echter gericht op de sector. Wat is er dan beter dan de beste wegwerpproducten voor uw bedrijf?

Bij Monouso, onze online winkel, hebben we een uitgebreide lijn van producten voor eenmalig gebruik, die u zullen helpen om de Covid-19 weg te houden van uw bedrijf.

Borden, glazen, bekers, bestek, zijn enkele van de producten die u kunt aanschaffen om uw klanten een veilig en kwalitatief hoogwaardig product te bieden.

Voor de algemene service van uw restaurant kunt u ook antibacteri├źle gel, desinfecterende handdoeken en hygi├źneproducten vinden.

Uw restaurantpersoneel heeft ook hun bescherming in handen, dus bezoek onze winkel en ontdek de producten die we hebben voor de bescherming van uw personeel, zoals handschoenen, mutsen en schorten, allemaal wegwerpartikelen.

Tot slot, zodat de veiligheid thuiskomt, bieden wij u ook de beste producten voor uw levering en afhaalservice.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

BASIC DATA PROTECTION INFORMATION

Responsible: Envalia Group, S.L.

Purpose: Gestionar las solicitudes realizadas a trav├ęs del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en l├şnea.

Legitimation: Consentimiento del interesado.

Recipients: Los datos s├│lo se transmiten a los proveedores que tienen una relaci├│n contractual con Monouso.

Rights: Acceso a, Correcci├│n, cancelaci├│n, oposici├│n y otros derechos como se explica en la ÔÇťInformaci├│n adicionalÔÇŁ.

Additional information: You can find additional and detailed information on data protection in our privacy policy