Catering namen: kies de beste optie

Als u zich afvraagt hoe u een van de beste namen voor catering kunt kiezen, hebben we bij Monouso een paar sleutels om u te geven en u mee te verrassen.
Bij het creëren van een naam voor catering en evenementen moet aan bepaalde overwegingen worden voldaan, naast cateringlogistiek en esthetiek, om de aandacht van potentiële klanten te trekken en hen ertoe te bewegen uw diensten in te huren, rekening houdend met uw professionaliteit.
Leer met welke aspecten u rekening moet houden bij het creëren van een cateringnaam voor uw bedrijf en onderscheid u gemakkelijk van de concurrentie.
¿Qué encontrarás en este artículo?
- 1 Tips voor het kiezen van cateringnamen
- 1.1 Onderscheid u van uw concurrentie
- 1.2 Verwar uw publiek niet
- 1.3 Hoe korter, hoe beter
- 1.4 Het moet zinvol zijn
- 1.5 Voordat u verliefd wordt: is hij beschikbaar?
- 1.6 Controleer de beschikbaarheid van het webdomein
- 1.7 Overleg met klanten, familie en vrienden
- 1.8 Vergeet uw specialiteit niet
- 1.9 Waarop moeten we letten bij het kiezen van een naam voor een cateringbedrijf?
- 1.10 Welke factoren zijn online van belang bij het kiezen van de naam van een cateringbedrijf?
Tips voor het kiezen van cateringnamen
Wanneer u een cateringbedrijf opent, is onder de eerste taak die u moet uitvoeren het bepalen van uw naam, die een essentieel onderdeel is van uw branding.
Het lijkt misschien ingewikkeld om een pakkende naam te bedenken die de diensten die u aanbiedt en de filosofie van uw bedrijf omschrijft, maar als u deze tips volgt, wordt het een koud kunstje.
Onderscheid u van uw concurrentie
Allereerst moet u in gedachten houden dat de naam van uw bedrijf zich moet onderscheiden van de concurrentie, we zouden kunnen zeggen dat het een van de sleutels is om een indrukwekkende cateringdienst aan te bieden, want uzelf onderscheiden van de concurrentie is niet iets eenvoudigs, maar als u het doet, geeft het geweldige resultaten.
Kies daarvoor een tijdloze naam, en niet een die deel uitmaakt van de trends, want die veranderen en zijn niet meer relevant voor de consument en wat aanvankelijk positief was, kan op den duur een negatieve factor worden.
Behalve dat hij moet opvallen, moet hij ook gemakkelijk te onthouden zijn.
Verwar uw publiek niet
Een ander ding om te overwegen bij het creëren van een naam voor uw cateringbedrijf is om uw publiek niet te verwarren met namen die moeilijk te spellen zijn.
Namen met tussenliggende letters, acroniemen of in het Engels zijn vaak het moeilijkst te onthouden voor mensen.
Het is het beste om catering- en evenementnamen te kiezen met een duidelijke uitspraak, eenvoudige woorden en geen betekenisloze acroniemen.
Hoe korter, hoe beter
Korte namen voor catering- enevenementenbedrijven zijn de beste beslissing die u kunt nemen.
Namen met maximaal twee lettergrepen zijn ideaal, omdat ze gemakkelijk te onthouden en uit te spreken zijn.
Denk eraan om geen speciale tekens te gebruiken die u zouden kunnen verwarren met andere bedrijven.
Het moet zinvol zijn
Elke naam voor mijn cateringbedrijf moet zinvol zijn in de wereld van catering en evenementen.
Als u uw bedrijf een naam geeft met negatieve woorden of woorden die geassocieerd worden met een ander soort bedrijf, zullen mensen uw bedrijf niet herkennen als onderdeel van de evenementensector en verder zoeken.
U gebruikt best termen als “feest”, “evenementen”, “feesten” of “catering“.
Voordat u verliefd wordt: is hij beschikbaar?
Zodra u de naam voor uw catering en evenementen hebt bepaald, is het tijd om na te gaan of hij beschikbaar is voor registratie als bedrijf.
Als de naam bezet is en u gebruikt hem, kunt u ernstige juridische problemen krijgen. Om geen slechte tijd te hebben, is het dus belangrijk om na te gaan of hij beschikbaar is.
Om een slechte tijd te vermijden, raden wij u aan verschillende naamopties te hebben, voor het geval uw hoofdidee al in gebruik is.
Controleer de beschikbaarheid van het webdomein
Het is net zo belangrijk om de beschikbaarheid van de naam te controleren om hem als bedrijf te registreren, als om na te gaan of hij gebruikt wordt op sociale netwerken of websites.
Als hij al bezet is, kunt u het beste de naam veranderen.
Als u op uw website of sociale netwerken een andere naam gebruikt dan de naam die u hebt geregistreerd, zullen mensen u onder die namen kennen en niet onder het origineel. Of erger nog, je wordt misschien niet vertrouwd.
Overleg met klanten, familie en vrienden
Het kan nooit kwaad om de hulp in te roepen van familie, vrienden en klanten die eerder uw diensten hebben afgenomen.
Zij zullen je een objectieve kijk geven op de alternatieve namen die je hebt gecreëerd en welke volgens hen het beste is om potentiële klanten aan te trekken.
Als u nog niet bent begonnen met de marketing van uw producten, kunt u een lijst met opties maken en deze delen met uw naasten. Zij zullen u inzicht geven in de reactie die uw klanten zullen hebben als ze de naam horen.
Vergeet uw specialiteit niet
Het is belangrijk om specifiek te zijn bij het bepalen van de naam voor mijn cateringbedrijf om je specialiteit bekend te maken. Dit doe je door pakkende bijvoeglijke naamwoorden te gebruiken die bij jouw diensten horen
Zorg ervoor dat de naam aangeeft dat uw bedrijf een cateringbedrijf is en enkele details van uw werk, zonder andere details te geven (zoals individuele diensten of uw adres).
Het is beter om de specifieke informatie als inhoud voor uw website en sociale media te laten.
Waarop moeten we letten bij het kiezen van een naam voor een cateringbedrijf?
Het moet opvallen, maar het publiek niet verwarren. Hij moet zinvol en beschikbaar zijn, zowel de naam zelf als het webdomein.
Welke factoren zijn online van belang bij het kiezen van de naam van een cateringbedrijf?
We moeten nagaan of we met die naam profielen kunnen aanmaken op sociale netwerken, of het eenvoudig is en of we een eigen website zullen kunnen hebben.
BASISINFORMATIE OVER GEGEVENSBESCHERMING
Doel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Rechten: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Ontvangers: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitimatie: Consentimiento del interesado.
Verantwoordelijk: Envalia Group, S.L.
Aanvullende informatie: You can find additional information on data protection in our privacy policy