3 mobiele toepassingen om uw horecazaak te beheren

Tegenwoordig kunnen mobiele apps worden gebruikt om veel van uw tijd vrij te maken en u te richten op het versterken van uw bedrijf. Er zijn apps waarmee u gegevens kunt organiseren en de taken effectief kunt beheren.
¿Qué encontrarás en este artículo?
Voordelen van dergelijke toepassingen en voorbeelden
In de horeca moet je op honderden details letten. Het hebben van enkele apps om effectiever te zijn kan u voordelen opleveren zoals:
- Bestellingen kunnen digitaal zijn en meerdere mensen in het team kunnen toegang hebben.
- Dat maakt het gemakkelijker om de kosten per maand te projecteren.
- Digitaliseer uw bedrijfsinformatie. Dit maakt meer orde en doeltreffendheid in de besluitvorming mogelijk.
- Zorg voor digitale reserveringen die de processen met de klant stroomlijnen.
U kunt op zoek gaan naar nieuwe hulpmiddelen die taken stroomlijnen. Toepassingen zijn nu onmisbaar voor het succes van een bedrijf.
TripAdvisor
- Toepassing om meer bezoeken aan uw bedrijf te genereren. Via het platform kunt u de beste hotels en restaurants in elk gebied vinden.
- Het heeft veel reizende gebruikers met wie je een gemeenschap kunt vormen. Dit, dankzij de mogelijkheid om commentaar te geven en de service te beoordelen.
- Reageer op de complimenten en beoordelingen van uw klanten, zodat de zichtbaarheid van uw bedrijf gestaag groeit.
TheFork
- Deze toepassing kan ook de zichtbaarheid van uw bedrijf vergroten, maar dat is niet zijn belangrijkste functie.
- Wanneer uw klant u op het platform vindt, kan hij van daaruit reserveren om lange wachttijden te vermijden.
- Bovendien kunt u reserveringen beheren met toegang tot de gekozen tijden en tafels. Bovendien kan uw klant zijn rekening vanuit de app betalen.
7Shifts
- Deze software heeft een app voor het beheer van de roosters van uw werknemers en het projecteren van de gegenereerde kosten per maand.
- Het heeft een optie om direct te chatten. Dit vergemakkelijkt de communicatie binnen het team en de oplossing van eventuele problemen.
- Met mobiele apps kunt u de processen voor het runnen van een horecabedrijf vergemakkelijken. Ze vereenvoudigen uw taken als eigenaar en stellen u in staat uw klant een betere service te bieden.
BASISINFORMATIE OVER GEGEVENSBESCHERMING
Doel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Rechten: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Ontvangers: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitimatie: Consentimiento del interesado.
Verantwoordelijk: Envalia Group, S.L.
Aanvullende informatie: You can find additional information on data protection in our privacy policy