fbpx

8 idee├źn voor hotelontbijtbuffetten

Ideas para buffet desayuno hotel

Het in praktijk brengen van de beste idee├źn voor het ontbijtbuffet van uw hotel is van fundamenteel belang om een kwaliteitsservice te bieden die uw gasten meer dan tevreden stelt.

Het ontbijt is een van de belangrijkste redenen waarom uw gasten ervoor kiezen een kamer in uw hotel te boeken. Daarom moet u rekening houden met de volgende tips om deze dienst om te zetten in een dienst die ervoor zorgt dat u de boeking sluit

Voer deze idee├źn voor hotelontbijtbuffetten in en bereik de verbeteringen waarnaar u in uw bedrijfverlangt .

Technieken om uw hotelontbijt te verbeteren

T├ęcnicas para mejorar el desayuno de tu hotel

Er zijn verschillende strategie├źn waarmee u de ontbijtservice van uw hotel kunt verbeteren zonder de winstgevendheid van uw bedrijf in gevaar te brengen. Analyseer deze technieken en bedenk hoe u ze in uw accommodatie kunt toepassen

Houd rekening met de voorkeuren van uw klanten

Uw hoofddoel moet zijn een buffet van hoge kwaliteit aan te bieden dat beantwoordt aan de smaken en voorkeuren van uw gasten.

Over het algemeen omvat een buffet de typische continentale, Amerikaanse en Engelse ontbijtopties. Deze blijken heel goed te werken, maar het is ook raadzaam de opties uit te breiden met ontbijten en smaken uit andere landen van de wereld

Stelt u zich bijvoorbeeld eens voor dat uw klanten genieten van tostadas, nachos of burritos uit Mexico; kimchi uit Korea; pesto en pizza uit Itali├ź; of cr├¬pes uit Frankrijk

Vergeet de trends en idee├źn voor hotelontbijten niet

Het is heel belangrijk dat u voortdurend innoveert om u aan te passen aan de behoeften van uw gasten. Op die manier voldoet u aan hun criteria en is de kans groter dat u als hun hotel wordt gekozen.

Tegenwoordig maken de gasten de snacks deel uit van hun maaltijden en genieten zij van de brunch halverwege de ochtend of in de namiddag. Pas het ontbijtmenu van uw hotel aan, zodat zij aan hun voedselbehoeften kunnen voldoen zonder naar andere gastronomische zaken te hoeven gaan.

Een trend die echter nooit zal veranderen, is de aandacht voor details bij het ontbijt. De gasten verwachten kwaliteitsgerechten, een comfortabele sfeer en een snelle bediening.

Zorg ervoor dat uw personeel voortdurend wordt opgeleid om uw klanten van dienst te zijn en te voldoen aan al hun vragen.

Bieden mooie en aantrekkelijke beplating

De eerste indruk die we van voedsel krijgen is via de ogen. Daarom moet u ervoor zorgen dat de gerechten van het hotel een spectaculaire presentatie hebben.

Andere idee├źn voor hotelontbijtbuffetten zijn onder meer het spelen met de vormen, texturen, kleuren en maten van de ingredi├źnten die deel uitmaken van het gerecht

U kunt verschillende plastic bakjes gebruiken om elk product op het menu te onderscheiden en er een karakteristiek uiterlijk aan te geven. U kunt ook decoratieve elementen aan uw gerecht toevoegen, zolang ze maar eetbaar zijn. Zo hoeft u uw gebruikers niet te waarschuwen over wat ze wel en niet moeten eten.

Uitbreiding van de ontbijtmogelijkheden voor gasten

Sommige gasten zijn op zoek naar ontbijtalternatieven die vrij zijn van suiker, vet, zuivel of gluten.

Er is ook het geval van vegetari├źrs of veganisten die een menu nodig hebben dat aan hun dieet is aangepast.

Een andere vraag is om een buffet te hebben met meer natuurlijke en biologische producten, zoals stukjes vers fruit en natuurlijke smoothies.

Houd rekening met deze behoeften en voeg ze toe aan uw menu als elementen die u onderscheiden van andere hotels. Op die manier kunt u nieuwe klanten aantrekken en meer boekingen binnenhalen.

Vergeet niet de winstgevendheid te handhaven

Hoewel het waar is dat u aan de verwachtingen van de gasten moet voldoen, moet u ervoor zorgen dat u winstgevend blijft wanneer u ontbijtbuffetidee├źn voor hotels integreert.

Maak ontbijtmenu’s voor elk seizoen van het jaar. Zo kunt u uw gastronomisch aanbod laten rouleren en hoeft u niet te betalen voor ingredi├źnten die buiten het seizoen zijn en de rentabiliteit van uw zaak in het gedrang brengen.

Integratie van technologie om de dienstverlening te verbeteren

Het gebruik van technologie is een van de beste idee├źn voor hotelontbijtbuffetten .

Het automatiseren van bepaalde processen zoals bestellingen, personeelsbeheer, betaling van facturen en de bereiding van bepaalde voedingsmiddelen zoals koffie helpt de service te optimaliseren

Met de integratie van technologie krijgt u een snelle service waarmee u een groter aantal mensen kunt bedienen, terwijl u een kwaliteitservaring biedt.

Implementeer een systeem om ervoor te zorgen dat klanten het ontbijt niet missen

Rational stelt in haar nieuwe whitepaper: Hoe maak je het ontbijt winstgevend? dat minstens 60% van de hotelgasten het ontbijt mist door tijdgebrek omdat ze snel weg moeten voor hun activiteiten.

Om te voorkomen dat ze de belangrijkste maaltijd van de dag missen, kunt u een mechanisme toepassen waarmee u hun ontbijt in pakketten kunt serveren.

Klanten moeten u laten weten wat hun ontbijtvoorkeuren zijn. Op die manier, wanneer ze aangeven dat ze krap in de tijd zitten of te laat komen, zal uw team het in een luchtdichte container gaan serveren en naar hun kamer brengen.

Zo kunnen ze onderweg of bij aankomst op hun bestemming ontbijten. Het zal ook een detail zijn waar zij zeer dankbaar voor zullen zijn.

Waarom is het belangrijk om een goed ontbijtbuffet te hebben in een hotel?

Met een goed ontbijtbuffet kunt u een kwaliteitsservice bieden, die veel completer is, en waarmee u uw klanten tevreden kunt stellen.

Hoe kun je de service van het ontbijtbuffet in een hotel verbeteren?

Wees op de hoogte van de voorkeuren van uw klanten, volg de trends, bied een geweldige en aantrekkelijke beplating, behoud uw winstgevendheid en breid uw opties steeds uit om de tevredenheid en de nieuwigheid te verhogen.

Hoe kan technologie uw hotelontbijtbuffet helpen?

Met de integratie van technologie beschikt u over een snelle service waarmee u een groter aantal mensen kunt bedienen, terwijl u een kwaliteitservaring biedt.

Een antwoord achterlaten

Uw e-mailadres zal niet worden gepubliceerd.

BASISINFORMATIE OVER GEGEVENSBESCHERMING

Doel: Gestionar las solicitudes realizadas a trav├ęs del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en l├şnea.

Rechten: Acceso a, Correcci├│n, cancelaci├│n, oposici├│n y otros derechos como se explica en la ÔÇťInformaci├│n adicionalÔÇŁ.

Ontvangers: Los datos s├│lo se transmiten a los proveedores que tienen una relaci├│n contractual con Monouso.

Legitimatie: Consentimiento del interesado.

Verantwoordelijk: Envalia Group, S.L.

Aanvullende informatie: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.